.
Syukur .
Sunday 23 December 2012 | 9:22 pm | 0 comments


Kadang-kadang kita rasa yang kita seorang jee hidup susah, kita seorang jee yang banyak masalah kita seorang jee n bla bla. Tapi tanpa kita sedari masih ada orang yang lebih susah dari kita, kadang-kadang kita ingat kita seorang jee yang kaya kat dunia ni, walhal masih ada yag lebih kaya dari kita. So, belajarlah mensyukuri apa yang Allah beri pada kita hari ini. Allah bagi kita sihat. Alhamdulillah. Allah bagi kita anggota badan yang sempurna tiada cacat cela. Alhamdulillah. Allah bagi kita macam-macam. Alhamdulillah.

Janganlah sampai bongkak angkuh hanya kerana kekayaan didunia. Kekayaan didunia tak menjaminkan apa-apa diakhirat kelak. Jangan kita rasa pandai kita berlagak, tak nak kongsi dengan kawan-kawan. Wahai sahabat, Ilmu yang kita ada pada hari ini adalah ilmu Allah. Tak malu ke kita dah amik ilmu Allah lepas tu tak nak kongsi dengan orang. 

Jangan sampai Allah tarik balik apa yang kita ada sekarang. Allahurabbi. Nauzubillahiminzali'. Semoga Allah jauhkan kita semua dari sifat angkuh, bongkak dan seumpama dengannya, Aamiin. 

Moga-moga perkongsian ini bermanfaat untuk kita semua. Wallahualam, :)



Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard