.
Tinta sang Hamba.
Thursday, 6 December 2012 | 5:55 pm | 0 comments



Saya ini bukan lah seorang yang baik seperti yang kalian sering lihat saya dilaman sosial ini. Saya ini bukan lah seorang yang indah akhlaknya. Saya juga bukan lah seorang yang seperti kalian sangka. Saya ini hanya seorang hamba Allah yang sering tewas dek hasutan Syaitan. Selalu kalah dek mainan Dunia yang sementara dan yang penuh dengan penipuaan ini. Tapi tak bermakna saya ini seorang hamba yang tak pernah berusaha untuk memperbaiki diri ini untuk menjadi yang terbaik dikalangan yang terbaik.


Saya bukan nak jadi seorang yang hipokrit. Bila dikalayak ramai (tempat awam) perangai sama seperti anak muda sekarang. Tapi bila dilaman sosial belagak alim Tweet alim pasal Islam semua bagai. Tapi perangai macam setan. Allahu. :/ Sungguh saya ini bukan seorang yang baik tapi saya sedang berusaha untuk kembali ke jalan Allah. Tapi andai tohmahan ini yang saya akan terima suatu hari nanti saya akan berusaha sedaya upaya untuk tulikan telinga ini agar saya tidak mudah jatuh dilandasan yang saya sendiri pilih ini. Biarlah apa yang ingin dikatakan. Saya hanya mampu berserah kepada Allah.


Dan andainya suatu hari nanti saya gagal untuk terus istiqomah, saya mohon sahabat-sahabat sekalian untuk terus bimbing saya agar saya tidak lagi berpaling ke belakang. Allah itu sentiasa memberi pelbagai jenis Ujian kepada hambaNya yang ingin berhijrah. Dan saya mohon pada sahabat-sahabat sekalian untuk tidak jemu memberi saya sokongan. Ingatlah wahai sahabat Allah, jangan pernah jauh dari Allah kerana sesungguhnya Dia selalu dekat dengan kita. Allahuakbarr :)

Ya Allah, kuatkanlah Iman ku ini. Tabahkanlah hati ku ini. Dan tinggikanlah kesabaran ku ini.


Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard