.
Let's Pray For Gaza
Thursday, 15 November 2012 | 3:26 pm | 0 comments


*From Twitter
Let's Pray For Gaza! Nowwwww :)

Tadi buka Twitter. Ya rabb :( Ramai yang tweet pasal Gaza. Sedih+Kesian dekat mereka. Rakyat Gaza tidak dapat ada apa yang kita ada sekarang. Mereka adalah jauh dari kebahagiaan dan saya begitu bersyukur dengan apa yang telah diberikan Allah kepada saya tetapi Allahu, ia begitu sedih melihat saudara-saudara kita dan saudara di Gaza yang berjuang pada hari yang suci. Kita mendapat pancuran, mereka mendapat bom syahid yang benar-benar akan menjadi milik mereka, mereka bernasib baik dalam erti kata itu.

Tengok ni Wahai Muslimin dan Muslimat sekalian. Ya Allah :/

*Google

*From Twitter

Ya Allah budak ni tak berdosa. Tapi mereka tak amik tahu. Mereka masih boleh tembak, bom budak2 macam ni. Ya Allah. Mereka bergelak ketawa tengok orang Islam macam ni. Dan kita? Kita sepatutnya bersyukur sebab kita tinggal ditempat yang aman. 



Embedded image permalink
*From Twitter
Mari kita ramai-ramai BOIKOT PRODUK-PRODUK NI !!!!
Facebook pun sama. Mari kita deactive beramai-ramai. Kita boleh guna facebook untuk menyebarkan dakwah. Sebarkan Islam. Kita guna laman sosial ni dan tunjuk pada Yahudi Laknatullah.

Kenapa Israel @ Yahudi nak musnnahkan Islam? Tengok ni

*Twitter

*Google


Ya Allah Kau selamatkanlah mereka. Aamiin.

Marilah kita Pray For Gaza. Jangan Dimulut sahaja Pray For Gaza tapi tak solat. Tak guna jugak. Kan elok kita solat sama. Solat kan wajib. :) Mari kita tegakkan Islam. :)

Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard