.
Selamat Hari Guru .
Friday, 25 May 2012 | 2:01 pm | 0 comments



Assalamualaikum . Salam Jumaat . Terima Kasih sudi ringankan mulut . Rumah aku jauh dengan masjid so tak dapatlah nak tengok kaum Adam pakai baju melayu lagi-lagi yang pakai baju melayu putih oh way hensem gila ♥ . Terima kasih Ya Allah . k. T..T

16 MEI 2012 adalah Hari Guru . Korang wish tak kat Cikgu-cikgu korang ? Good pada yang wish . Aku pun wish jugak . hewhew . Time tu lah kita nak minta maaf kat cikgu kan ? Tak lah rasa janggal atau malu sangat . Tu aku lah sebab aku ni malu . hewhew . Aku lambat tulis dalam ni sebab aku busy sikit . well bisnes kan . hahaha .


JUST FOR YOU . 

Sebelum terlambat *memang dah terlambat . Aku nak ucapkan SELAMAT HARI GURU . Terutama kepada semua cikgu di SKTS - KTN , SMKTS - KTN dan SMKPU - PENANG . Maafkan saya sekiranya ada salah . Jasa kalian akan ku kenang . Nak nyanyi sikit ni . ehem ehem . Test test 123 . Tenang rasanya hati, Menatap wajah penuh seri, Jasa baktimu tetap kusanjungi
 , Tetapku kenang sepanjang hayatku, Kau bagai lilin yg membakar diri, Rela berkorban demi anak warisan, Menjadi sumber inspirasi, Menempuh ranjau berduri , Permata yg kau miliki, Diserah tanpa cagaran, Redhamu kuntuman bahagia, Mekar di sanubari selamanya, Hanyalah doa, Dapat  kuutuskan, Bersama seuntai kata, Buat pedoman di masa hadapan . Sedap jugak suara aku . hahahaha . Jeles lah tu . lalalalalalalalalalala . Okay lah . bye . Assalamualaikum ...
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard