.
Kawan :)
Tuesday, 1 May 2012 | 6:58 pm | 0 comments


Assalamualaikum ! Hye peeps . Ape cerita hari ni ? Tak keluar melepak mane-2 ke ? :B Sokay keluar ke tak janji korang bahagia bukan korang jelah aku pun .ehehe Petang-2 camni mesti ade couple yg tgh dating kan ? jyeah aku pun tengah dating jugak nih dating dengan laptop . okay dah jangan nak jelly ! ahaha Try korang tengok title aku *try jelah ehehe . Tak lah gempak sangat .:D 

Korang mesti ade ramai kawan kan ? Samalah kite . Best kan kalau ade ramai kawan bahagia gitu :P ahaha nampak sangat tipu kan . Tengok lah kalau kawan insyaAllah bahagia tapi kalau lawan ? *no komen Cakap pasal kawan teringat aku dekat kawan aku nun jauh disana *taklah jauh sgt dlm Malaysia je .ahaha . Kawan aku kat Kuantan ! sabit pulak diorang nih , memang saje nak sabitkan pun so, kawan aku kat sana tuh wat muka relax je tau jgn marah bila korang baca :P *kalau bacalah :D rindu menggunung beb :(Y) 


* Ni kawan aku kat Kuantan ! weee . Rindu kau beb :P comel kan ? semuanya dari Allah ! :D ILY 

Haish , korang nih tak teringin ke nak datang Penang ? *ku tetap menanti - Nikita Willy . Alang-2 mai jenguk aku sekali ! aku pun dah jarang balik Kuantan . Aku selalu balik time diorang busy ! adess mantop gitu -,- . Redha je lah kan . :') 

Ramai orang sini (Penang) ckp aku orang KL . Aku pun buat muka blurr then baru jawab "bukan lah aku orang Kuantan" tu pun tak leh beza ke ? *berasap atas kepala ! ahaha . Yg tak tahan ade jgk ckp "dah duk penang wat care duk penang ni duk wat ckp KL pulak " adess first time masuk sekolah dah kena :) First aku masuk memang tak ramai kawan yelah pakat duk kata aku sombong . small matter aku mmg tak kenal sesiapa so takkan first-2 masuk dah nak tunjuk belang kan (Y) . Aku mmg suka buat muka blurr so suka hati mulut koranglah nak cakap ape :) yang penting aku bahagia :P Tak semestinya orang yang selalu duk wat muka BLURR tu bangang kan ? senang cakap nampak macam kurang pandai . Hello bukak lah minda tu sikit . Respect lah orang sikit :D *tak cakap kat sapa okay abaikan kalau terasa. 

Okay kiranya dah lama jugaklah aku duk kat Penang dari 31/07/2010 - 1/05/2012 *pandai-2 lah kira aku malas nak kira >.< . Sokay aku nak chow dulu nak maghrib dah beb ! Dating dengan Allah lah pulak asyik duk dating dengan aweks/pakwes je , jap lagi boleh sambung . ehehe . Assalamualaikum ! :DD








Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard