.
Hai,Hai,dan Hai :)
Saturday, 7 April 2012 | 1:11 pm | 0 comments
~♡ more cute and kawaii photos ♡~
→→→→→ kawaii-stuffs-kawaii ♔



Assalamulaikum and gud afternoonn ! hai gadis-gadis yang comel lagi ayu dan jejaka yang hensom-hensom ! weeee ! kalu perasan tak tau nak cakap pe lah ye C(: ..



*kenal tak ? nilah Kawaii (Sharifah Hazirah) my babyi boo :P comel kan ? 
 Ape ceriterr hari ini ? semoga hari ini lebih baik dari semalam ! kalu ade ceriterr yang menarik meh kongsi sama :) hari ni hari sabtu kan ? jyeah selalunye aq dok kat umah tak pi jalan-jalan pun sbb ayah aq kerja beb :'( bosan siot ! biasalah tu lumrah kehidupan kan ? kekadang happy sampai tak ingat dunia , kekadang sedih , kekadang , kekadang dan kekadang ! hahaha .. aq baru je balik dari rumah kawaii , best siot lepak kat rumah dia sbb dye ni gegila sikit .. hahaha .. tapi ade yang tak seronok sbb kena balik awai ! siot punye bosan ! anda semua tak bosan kew dok rumah mcm aq ? serius jeles tengok korang selalu keluar pergi jalan-jalan ngn family ! :'( kesian kan kat aq .. haha .. tak sah dok kesian sgt lah wei ! aq xkesah pun ngn kesian korang tuee .. haha .. kawaii ni kan ! comel baik pulak tue tapi aq lagi baik dari dye lah .. ni nama betoi dye Sharifah Hazirah binti Syed aq tak ingat .. haha .. sorry kawan :) hewhew .. dalam ramai-ramai kawan kau je lah yang paham aq Sharifah Hazirah @ Kawaiii oiiii .. sygs kau rapat+mampat .. **muachhh .. hahaha .. dah lah aq tak tahu nak tulis ape .. baibaibai ...
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard