.
Kelantan .. Jom :)
Tuesday, 3 April 2012 | 5:52 pm | 0 comments
Assalamualaikum kawan ! sihat tak wahai kawan-kawan sekalian ? wee , Alhamdulillah kalu sihat ye ^^ .. kalau tak tu janganlah merungut ye ! "Dan sesungguhnya Kami telah mengutuskan (rasul-rasul) kepada umat-umat yang sebelum kamu , kemudian kami siksa mereka dengan (menimpakan) kesengsaraan dan kemelaratan , supaya mereka bermohon (kepada Allah) dengan tunduk merendahkan diri"(Surah Al-An'am,ayat 42) ... sakit tu nikmat bukan musibah kawan :) sudah jauh kita pergi kan ? agak-agak sampai kelantan tak ? huahua :)


    korang mesti ade kampung kan ? tapi kalau betl tak ade buat-buat ade jew lah awak :) .. aku pun ade kampung tahu tak kat mane ? tak tahu  aloh, kesiannye ! oOkay aku beritahu kat Kelantan lol.. ^_^ .. best balik kampung ! whoahoa .. ~bilanakcuitnihtaksabarnakbalikkampung~ ** kau ado ? tak dok ken ? jelly tak ? **saje nak suruh jelly ! kalau tak jelly pun tak ape .. ;') aku lebih suka duduk **duduk je tak berdiri punye ..:P  kat Kelantan daripada Kuantan **tempat asal aku dan Penang **rumahku .. sebabanye kan ,    aku rasa tenang je bila dok kat situ , tapi tak ade kawanlah kat sana , kan aku ade sepupu sepapat yang spor_ting .. so ? **ade yang hensem nok dok  meh nok ejas kat demo .. haha .. kat Kelantan ni ramai lelaki yang hensem :P whow ! dapat cuci mata beb! hikhik :) gurau jew .. ade hamba Allah ni cakap "bahase kelate la paling unik" .. :P tak sabar nak cuti .. awat lambat sangat .. huh, aku dah tension duk kat sini .. bosan bosan dan bosan ... aku masih tercari-cari sahabat aku ! mane kau pergi ? haha .. tak ade lah kat sini .. kat Kuantan ade lah .. ;'( sedih beb! 


  > aku tak tahu kenape ramai orang luar tak suke kat orang kelate ? why ? cer citer ! huh, but aku tak macam korang dan sesiapa aku tetap aku .. be yourself ye :) tak payahlah kita nak ikut orang .. kalau kawan korang terjun lombong kat belakang rumah dia , adakah korang akan turut serta ? jyeah! jadi fikir dan renung-renunglah ye kawan .. okay ! tata .. ilal liqa' :))))
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard