.
hari-hari persekolahan
Saturday, 24 March 2012 | 12:10 pm | 0 comments
Assalamualaikum ! wee .. perasan tak saya punye blog lain macm jew .. ? okay . saya baru jew tukar .. pening+puas hati lah jugak kan .. hee.. hari-2 persekolahan yang lalu membuatkan saya rasa bosan .. sebab selalu sgt cikgu tak masuk kelas .. tapi ada best jugak .. bhahaha .. saya bosan pergi sekolah bila time cikgu tak masuk , so kena buat kerja sendiri .. jadi saya dok sorang-2 mcm bodoh .. haha .. malas nak join dgn kengkwan .. huahuahua .. kekadang nak join tapi judul percakapan tak ngam dgn saya .. tu yang saya suka dok seko kt tmpat saya .. rindu kat sekolah lama yg sentiasa ceria dan bahagia .. sobssobs:'( ... hweee .. ilya!! waida!!! terara!!! ghah!! sue!!! hanih!!! hanania!!! help me ;'( ... okay lah .. ilal liqa' ..
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard