.
happy happy and happy
Saturday, 17 March 2012 | 3:14 pm | 0 comments
Assalamualaikum .. tak jawab memang dosa .. =,= .. saya baru sampai dari kelantan .. wee! happy gila kot cuti .. kalau bab-bab cuti ni no 1 lah kan .. hahaha .. sayu kejap hati bila nak balik sini .. rasa tak nk balik jew.. why ? sebab hati dah lekat kat kelantan .. tempat tumpahnya darah ibu bapa ku  ! ayat ! hahaha .. misi utama saya balik kelantan dah selesai ..misi kedua pun dah selesai .. but , misi ketiga masih tergendala .. apa misinya ? adalah kan .. whaha .. never mind ! misi ketiga akan ditundakan pada cuti penggal kedua .. hehehe .. ni je yang mampu taip .. penat tak abis lagi .. :"( .. tata .. Ilal liqa' ..
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard