.
menghitung
Wednesday, 21 March 2012 | 6:10 pm | 0 comments
Assalamualaikum ! u'll sihat tak ? hwee! saya sentiasa sihat .. menghitung!? saya memang suka menghitung .. nak tahu menghitung ape ? menghitung hari cuti sekolah .. hahaha .. memang hobi saya .. nih baru jew lepas cuti .. sesudah sampai dari kampung saya terus mencapai kalendar dan meneruskan hajat untuk menghitung bila pulak cuti .. memang terbaik kan kan ? hehe .. best pe menghitung cuti rasa tenang aje .. hakhak .. bila kat sekolah asyik dok tgk jam jew bilalah nak balik .. lagipun cikgu selalu tak masuk .. jyeah tu yang best ! then, bila dpt result exam pun best jugak .. hasilnya habuk pun tadek .. hahaha .. agak-agaklah habuk pun tade .. ade jugak "A" .. bukan nak bangga ! but nilah hasil yang saya dapat .. time jew ! kalu hasilnya gagal pun time jew .. memang takat tu jah usaha saya ! tak payah nak merungut bagai =,= .. nangis dalam hati dah lah ... jangan kecoh-kecoh malu kat orang ! ahahaha .. joke2 .. tak puas lagi kot tido .. hahha .. membuta ajew yang saya tahu .. hehe .. yalah cuti ari tu tak dapat tido bz sikit .. bila syok-syok tido ade orang "jelly" tahu nak pot pet jah .. hahaha (kata hati : merungut jah yang kau tahu ..) best balik kampung .. rasa tenang jew .. betapa indahnya kurniaanMu yaAllah ! Allahuakbar ! rindu pulak suasana kampung ku ... hahaha .. padahal ade motif .. nak kaco anak orang .. weee ! syyhhh ! nanti kantoi .. tapi memang tenang hilang jap beban masalah dan pe yang berlaku ... hemm , saya ni manusia biasa hanya mampu merancang .. aceceh , ayat ! walaweyyhh , tak sabar nak tunggu  26.5.12 .. cuti baq hang ! jyeahhh ... ho ho balik kampung ! p sekolah asyik kena pot pet .. balik pun sama .. tapi bila balik kampung kurang sikit kena pot pet .. dah mcm popaye ! asyik pot pet .. bila lagi nak dengar .. satg bila dah jauh tak dengar dah kan .. pape pun i love u umi dan abah serta guru-2 dan semua .. wee! ok lah .. cukup sudah cukup.... nirwana band .. heheh tata .. :)
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard