.
--->kim bum<----
Monday, 23 January 2012 | 9:25 am | 0 comments
Asslamualaikum ,.. hye ! semua ape khabar ? pergi raye umah jiran tak hari ni ? hehe ~raye cina~...

semua orang ade minat mane-2 artis kan kan ? okay ! saya minat KIM BUM ~ comel = hensem = comelhensem .. ramai kawan-kawan saya cakap saya kemaruk kat KIM BUM ni .. padahal tak pun just minat biasa-biasa aje .. salah kew ? kalau saya kemaruk kat dia dah lama saya pergi KOREA cari dye .. ape lah kawan saya ni .. ish-3 tak patut cakap macam tu kat saya .. saya minat dye sebagai seorang pelakon jew .. think positif ! :) ~tak tahu lah ape yang saya ngarot .. hikhik .. kalau salah maksud tgur-2 lah ye .. hukhukhuk .. toink

당신을 사랑 ... Hanisah asri에서
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard