.
bad story
Saturday, 1 October 2011 | 5:21 pm | 0 comments
mmg srnok ble ada sahabat ,
nmun ia xakn kkal uat slama2Nya ,
wlaupn ,
kte bna sbuah kngan .. kwn bisa dicari , nmun kngan tdk bisa dgnti..<3



***** Aku memamg ramai kawan .. Bila dah ramai kena lah bersyukur right ?? But aku ada sorang kawan first memang rapat tapi dah berenggang , dulu ramai orang cara yang kita nih bestfriend lah , kat mana ada aku kat situ lah ada kau , but tu dulu right ?? Hemm , bile aku susah hanye segelintir ajek yang akan tolong .. tapii bile kau susahh aku cuba untuk tolong right ??  .. bukan nak belagakk just aku terasa gak kan .. Tambah tambah lagi bile kau jumpe dengan geng geng kau aku pun kau dah campak entah kat mana kan kan ?? Hari tu kau kacau budak tuh kau tak berani nak cakap , so aku cakap dengan dye right , but dye cam suara aku damn lah kan kan , lepas tu kau suruh aku cover memang aku tak boleh , but kau punya pasal aku buat , kau tahu tak geng geng dye semua usya aku masa kat sekolah tadi , kau pun nampak kan kan .? Sejak dari tu aku memang dah tak boleh sabar dengan kau , kau cakap aku bolayan kau lah apa lah , but cuba kau fikir balik kenapa boleh jadi macam tu ..  Soryy lahh beb kalau kau nak buat aku terasa memang kau winner kay .. Aku memang tak sekepala dengan kau , so aku tak boleh nak jadi macam kau tak suka bergaul  .. Sebab  aku ni memang suka tegur orang tak kesah lah dye tu gedik ke apa kan , memang aku tak boleh nak buang sikap tu , walaupun aku tahu kau tak suruh aku buang pun kan .. Bila semua lakonan kau tu dah habis baru kau cari aku , memang terbaik lah kawan nasib semua tu dah berakhir kalau tak memang aku nak pecah rahsia kau , cuma aku tak sampai hati bai ,.. UNCONCIOUS .. Lagi pun aku tumpang kat tempat orang , so aku tak boleh sombong , ayah aku pun cakap macam tu kat aku .. Ramai orang cakap yang aku sejak kenal kau terus tak layan sangat dekat dye orang , aku bersalah sangat bila geng geng aku sendiri yang cakap aku asyik berkepit gengan kau ajew , sampai dye orang nak pergi study pun tak nak ajak aku tahu tak , memang ni pun salah aku juga right ? but sekarang baru aku sedar .. Huh , sorry ya geng .. Tak ape lah kawan janji kau bahagia right .. Ni aku cuma nak ucapkan thankss yayaya kat kau .. KICK KANG .. Assalamualaikum ..
Sincerely, HnshAsri.


Semoga.Perkongsian.Ini.Memberi.Manfaat.Kepada.Kita.Semua.♥.


Bakal Jenazah ●
✿ JIka kita ingin mengubah kehidupan kita esok hari tentukan fikiran dan emosi kita berbeza pada hari ini. ✿
سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ


Navi ▼

About Affies Entries

Sharing Is Caring ▼
♥ Your 's IP ADDRESS

Followers ❤


SYUKRAN ♥
Template by : AinaAina
Background and Cursor by :
Header and Other by :
Full Editor :
Best View :

+Follow | Dashboard